Tuesday, July 21, 2009

Long Time No News..


Wah..

Dah sebulan rupanya blog x update.. kiranya nama WWW kena dgn blog aku ni.. bersawang la x sempat update.. Pengalaman jadi PTM ni Pgwai Teknologi Maklumat @ Sys. Analyst d KOMTAR ni bnyk mmberi aku pengalaman kerja. Bukan mudah nk bangun sistem. dulu maso blajar teori SDLC ok je mai nk praktik bukan semudah teori...


Apa2 pun salute la pd team2 satu unit n bos2 aku yg bagus, 10 bintang aku bagi cz u all best la..

Tension aku kat umah terubat la bila dtg tmpt keje even travel hari2 jauh.. Aku bersyukur la cz Allah Taa'la bagi balance la. Even jauh tapi hati aku sntiasa hapy n smngat nk p keje..


Dgn perut dh memboyot ni, nk melelong, menonong ja aku jln p ofis naik turun lif..

Penat gak bwa perut dh nk masuk 5 bulan ni tapi syukur la ada rezki Allah bagi nk dpt baby.. REZEKI....


Danish Qhayri pun dh cerdik dh, ada la merap skit, biasa la budak2.. apa2 pun aku hrp dia jadi seorg abg yg bertggjwb n bleh diharap..


Apa2 pun, hargai apa yg ada dan sedari apa yg kita ada sbelum ia tiada kerana bila ia tiada, barulah kita sedar erti "KEHILANGAN"...

6 comments:

  1. ziarah... ;) dah dpt anak no... hehehe...

    ReplyDelete
  2. along...kak ct pon dah agak lama x baca site along nih. Siyan dia kena naik lif tinggi...KOMTAR tuh...

    ReplyDelete
  3. To a.zam-->Tq ya mai ziarah..
    To k.ct-->Nsib baik tgkt 24, kalu 64 dh lama gayat..hu.hu

    ReplyDelete
  4. hai kak roki... bila nak dapat cahaya mata kedua ni. xsabor tgu...

    ReplyDelete
  5. Askm. Along, dh 5 bulan yer? Akak dh 7 bulan. InsyaAllah bersalin bln 10. Dh lama x dgr citer :) - kak asiah

    ReplyDelete
  6. wah bestnya nak dpt baby. congrats along

    ReplyDelete